مشاوران یاسان

روانشناسی کودک، نوجوان و خانواده

مشاوران یاسان

روانشناسی کودک، نوجوان و خانواده

اشتباهات آرایشی رایج که سهواً مرتکب می‌شوید :

اشتباهات آرایشی رایج که سهواً مرتکب می‌شوید :


از جالب ترین و هیجان انگیزترین کارهایی که خانم ها برای زیباتر شدن صورت و استایلشان انجام می دهند آرایش کردن صورت است!!

اشتباهات رایج هنگام استفاده از کانسیلر :

1.     استفاده بیش از حد در منطقه هدف. به جای استفاده لایه ای: یک مقدار کوچک از کانسیلر را روی جوش خود بمالید، آن را خشک کنید، سپس لایه دیگری اعمال کنید. در صورت لزوم، لایه بندی را تکرار کنید.

2.     استفاده از یک رنگ کانسیلر برای هر کار : هر رنگ کار خاصی دارد. کانسیلر با رنگ هلوئی برای حلقه های زیر چشم بهتر است زیرا سایه های آبی را محو می کند. کانسیلر سبز رنگ قرمزی (جوش و ضایعات) را از بین می برد. برای لایه اول از آن استفاده کنید و سپس با کانسیلری که با رنگ پوست شما منطبق است، کار را پایان دهید. کانسیلر های زرد رنگ برای عصر بروی پوست شما بسیار مناسب هستند .

استفاده از خط چشم با رنگ نامناسب :

به استثنای افرادی که پوست تیره تر دارند، خط چشم سیاه کمی نا مناسب است، و شاید بهتر باشد تنها برای شب استفاده شود. خط با تن رنگ قهوه ای روشن تا تیره به نظر می رسد بهترین راه حل برای پوست هایی با تن رنگ گندمگون باشند، به ویژه اگر شما موهای بلوند و چشم های سبز یا آبی دارید.

برای پلک پائین یک رنگ سبکتر و ظریفتر را انتخاب کنید. خط را در خطوط اشک خود نکشید و در عوض از یک مداد روشن در این ناحیه استفاده کنید تا چشمان شما بازتر شوند. همچنین برای اکثر خانمها بهتر است با خط چشمی تنها به اندازه 3/4 چشم بکشند.

خط چشم خشن :

بدون توجه به این که چه رنگ خط چشمی انتخاب می کنید، اگر خط چشم مانند ماژیک استفاده شود، ظاهری خشن و زننده خواهد داشت که چشمان زیبای شما را هماهنگ نمی کند.

استفاده از رژ لب نامناسب :

اگر تصمیم دارید انتخابی جسورانه داشته باشید، بقیه آرایش خود را ساده نگه دارید. رژ لب روشن همراه با چشمان دودی و گونه های شلوغ ظاهری ناآراسته را به ارمغان می‌آورد

استفاده نادرست برنزه کننده :

اگر استفاده از برنزه کننده را مانند من دوست داشته باشید، ممکن است تعجب کنید که بدانید نباید برنزه کننده را در سراسر چهره قرار دهید. ایده آل  این است که آن را تنها به مناطق که خورشید به طور طبیعی می تابد استفاده کنید. تنها لبه های بیرونی صورت - بالای پیشانی، گونه ها، و خطوط دهان مناسب استفاده هستند.

شستن بیش از حد صورت :

هر کسی پوستی متفاوت دارد، اما اگر متوجه شدید که پس از استفاده از فاندیشن، پوست شما پوسته پوسته و خشک شده است شستن بیش از حد را متوقف کنید! شستن و پاک کردن آرایش قبل از خواب بسیار مهم است، اما می توانید شستشو کامل صبحگاهی را انجام ندهید و اجازه دهید چربی طبیعی پوست شما را مرطوب کنند!!

استفاده از پودر صورت :

پودر صورت انتخابی عالی برای فیکس کردن آرایش و خلاص شدن از براقی صورت است، اما این ماده می تواند پوست شما را واقعا پیر کند!

 استفاده هر روزه از ریمل ضدآب :

ریمل ضد آب برای این که در تمام طول روز باقی می ماند بسیار عالی است، اما پاک کردن آن بسیار سخت تر است و از مواد شیمیایی بیشتری برخوردار است. نه تنها روند روزمره اعمال و پاک کردن آن باعث ضربه به مژه های شما می شود، بلکه مواد شیمیایی تشکیل دهنده آن می تواند باعث شود مژه ها سفید و ضعیف و آسیب دیده شوند

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبابند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.