مشاوران یاسان

روانشناسی کودک، نوجوان و خانواده

مشاوران یاسان

روانشناسی کودک، نوجوان و خانواده

معرفی محصولات فوراور آمریکا


معرفی محصولات فوراور آمریکا

محصولات گیاهی امروزه بسیار رایج بوده  و مردم به سوی گیاه درمانی گام نهاده اند. گیاه درمانی از ایام قدیم یک روش بسیار موثر و عالی در جهت بهبود مشکلات مختلف بوده و مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم شما را با محصولات فوق العاده ی فوراور آشنا کنیم.

محصولات فوراور

فوراور دارای سابقه ی چندین ساله و درخشان در عرصه ی تولید محصولات گیاهی است. محصولات فوراور ایران از ژل آلوئه ورا و گیاه بکر آلوئه ورا تولید می شود. این محصولات از جهت خالص بودن هیچ عوارض بدی برای سلامتی نداشته و عوارض محصولات فوراور تقریبا صفر است.

محصولات فوراور در چه زمینه هایی تولید می شود؟

شما در زمینه ی بهداشت و سلامت و آرایشی می توانید روی محصولات فوراور از نظر کیفیت حساب کنید. کیفیت محصولات فوراور در برابر دیگر محصولات موجود در بازار فوق العاده است. به طور مثال در بین محصولات بهداشتی فوراور مام زیر بغل بدون آلومینیوم فوراور از جمله محصولاتی است که در بین محصولات خوشبو کننده فاقد مواد شیمیایی مضر است. و یا در نوشیدنی های خالص فوراور می توان به نوشیدنی ژل آلوئه ورا که از ژل خوراکی آلوورا در آن استفاده شده است برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین جهت بهبود مشکلات گوارشی استفاده نمایید.

قرص فوراور به همراه کپسول های گیاهی در جهت بهبود انواع بیماری ها استفاده شده و برای هر نوع بیماری شما می توانید از داروی گیاهی مخصوص همان بیماری استفاده نمایید.

در بین محصولات آرایشی فوراور بهترین محصولات را برای حفظ سلامتی پوست خود در عین زیبایی پیدا می کنید. محصولات فوراور برای جوش در بهبود و پاکسازی صورت شما از جوش نقش فوق العاده ای دارد که شما می توانید به محصولات پوست و موی فوراور در این خصوص مراجعه نمایید.

از این رو از آن جایی که تمامی محصولات ذکر شده کاملا گیاهی و طبیعی هستند با خیال راحت از محصولات استفاده نموده و سلامت بمانید. 

بیماری کم خونی و آنمی


بیماری کم خونی و آنمی

کم خونی به کاهش گلبول های قرمز خون در بدن گفته می شود. در کم خونی هموگلوبین به عنوان حمل کننده ی اکسیژن در بدن کاهش پیدا کرده و موجب کم خونی می شود.

علل کم خونی و انواع آن

کم خونی به سه علت کلی در بدن اتفاق می افتد که شامل: کم خونی در اثر خونریزی، کم خونی ناشی از کاهش گلبول های قرمز و کم خونی ناشی از تخریب گلبول های قرمز.

دسته ی اول در اثر عدم درمان بیماری های گوارشی، هموروئید،گاستریت و سرطان و استفاده از دارو اتفاق می افتد.

دسته ی دوم دارای انواع زیادی بوده که شامل کم خونی داسی شکل، سیدروبلاستیک، دیس ارتروپوئیتیک است. کم خونی دیس ارتروپوئیتیک خود به سه دسته تقسیم می شود که شامل دیاموند بلکفان، مگالوبلاستیک و فانکونی است.

موارد بالا اصولا یا ارثی هستند و یا به علت تغییراتی در سلول های خونی اتفاق می افتند. علائم کم خونی شامل موارد زیر است:

1.      بی حالی و خستگی مفرط

2.      تغییر شکل در اندام ها در کم خونی های شدید

3.      رنگ پریدگی

4.      ایجاد لک و چال بر روی ناخن

5.      ضربان قلب نامنظم و شدید

بهبود کم خونی با محصولات فوراور ایران

راه های زیادی برای بهبود کم خونی وجود دارد. اما مهم تر از همه استفاده از راهیست سلامتی را مورد تهدید قرار نداده و برای بدن عوارضی نداشته باشد. امروزه بیشتر پزشکان استفاده از دارو های گیاهی را به جای دارو های شیمیایی توصیه می کنند.

محصولات فوراور ایران کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و از هیچ ماده ی افزودنی و شیمیایی در آن ها استفاده نمی شود. محصولات بهبود کم خونی فوراور شامل:

ü     لایت اولترا

ü     گرده ی زنبور عسل فوراور

ü     ویتامین بی 12 و فولیک اسید

ü     قرص ویتامین سی

ü     نوشیدنی خالص آلوئه ورا

ü     مکمل سبزیجات فوراور

ü     فوراور نیچرمین

تمامی محصولات گفته شده سرشار از مواد معدنی و ویتامین های بی 12 بوده و در بهبود کم خونی و آنمی تاثیر فوق العاده ای خواهند داشت.

از طرفی فوراور به عنوان مرکزی معتبر برای تولید محصولات گیاهی و ارگانیک محصولاتی برای سلامت پوست و مو نظیر کرم ضد آفتاب فوراور به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب و همچنین محصولات شوینده و آرایشی بوده و تمامی محصولات گفته شده از گیاه خالص آلوئه ورا تولید شده و برای سلامت پوست فوق العاده هستند.